Oficjalne forum Tibia11 OTS
Chciałbym zrobić new potwór, który pasowałby do Rotworm Queen. Nazwa to Rotworm King.co wy na to? zmieniłbym loot i atak rotwoorm q ale wygłąd ten sam. Najwyżej skrypter czy grafik zmieniłby.
Offline
O to jest dobre. Całe królestwo rotów na mapce zrobić a ja mogę dorobić rotworm king rotworm knight elite rotworm?
Offline
Pomysł z tym królestwem nawet fajny, tylko te nazwy... jakieś lepsze wymyśl na początku same roty i te inne a później Boss Rotów i Dwie Skrzynie z nagrodą jakieś eq początkowe Jak skończysz Te potwory to prześlij mi lub Polandosowi te skrypty
Offline
witcher to nie taki głupi pomysł. Poczekaj...ale mam pomysł tylko czy pójdzie? :/zrobić tp przed potworami i kiedy gracz pojawi się dość blisko potwora to on włazi w tp i od razu obok(lub bliżej) gracza.co wy na to?mapperzy odpowiedzcie czy to możliwe?
Offline
Może coś tam potrafie ale to musiałbym mieć silniczka ;> pod 8.21. Czekam ludzie czy robić potwory czy nie?
Offline
Ok przygotuje tylko spokojnie...zrobię na początek rotworm king i Guard Rotworm.
Zrobiłem rotworm kinga. oto on:
Rotworm King.xml:
Spoiler:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Rotworm King" nameDescription="a rotworm king" race="blood" experience="430" speed="126" manacost="0">
<health now="105" max="105"/>
<look type="192" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="6069"/>
<targetchange interval="60000" chance="0"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="0"/>
<flag staticattack="50"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" min="-25" max="-129"/>
</attacks>
<defenses armor="10" defense="15"/>
<defense name="Ultimate Healing" interval="4000" chance="5" min="20" max="45"/>
</defenses>
<loot>
<item id="2148" countmax="47" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="8877" chance="3333"/>
<item id="3976" countmax="45" chance1="20000" chancemax="0"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
teraz w monster.xml dodajemy linijkę:
Spoiler:
<monster name="Rotworm King" file="Rotworm King.xml" />
Pozmieniajcie loota jak chcecie ale myślę że jest ok
Ostatnio edytowany przez Trojca (2008-08-17 11:03:35)
Offline